Dostępni pośrednicy:
Przelew możesz zrealizować samodzielnie na poczcie lub w Twoim banku na konto Serwisu:
Przelew w Polsce w PLN
Odbiorca:
Serwis doboru partnerskiego MyDWOJE.pl,
Aleje Jerozolimskie 89 / 43, 02-101 Warszawa, Polska
Bank: mBank (lub BRE Bank SA)
Nr: 69 1140 0000 0000 5454 0800 1009
Tytuł przelewu: Twoja Nazwa Użytkownika i Abo 3 m-ce
Kwota przelewu: np. 95 PLN
Przelew z zagranicy TYLKO w EUR:
Odbiorca:
Serwis doboru partnerskiego MyDWOJE.pl,
Aleje Jerozolimskie 89 / 43, 02-101 Warszawa, Polska
Bank: mBank (lub BRE Bank SA)
Nr: 34 1140 1010 0000 5454 0800 1002
Tytuł przelewu: Twoja Nazwa Użytkownika i nazwa abonamentu (np. MB252A63, 3 m-ce)
Kwota przelewu: 29 Euro
Cennik i rachunek do płatności z zagranicy
Uwaga: Aby opłacić abonament musisz znać swoją Nazwę Użytkownika w Serwisie. Zarejestruj się najpierw w Serwisie i zanotuj swoją Nazwę Użytkownika np: MB2852F3, a
następnie opłać abonament przelewem, wskazując w tytule przelewu
MB2852F3. W ten sposób będziemy mogli jednoznacznie dopasować Twoją płatność do Twojego konta w Serwisie.
Kiedy dojdzie moja płatność?
Przelew zlecony w okienku banku lub na poczcie trwa zwykle 1-4 dni.
Czy zostanę poinformowany o aktywacji abonamentu?
Tak, otrzymasz od nas e-mail, w którym potwierdzimy aktywację Twojego abonamentu.
Jak mogę przyspieszyć aktywację abonamentu?
W celu przyspieszenia aktywacji abonamentu prosimy przesłać kopię potwierdzenia bankowego lub polecenia przelewu z poczty faksem (022 201 25 87) lub po zeskanowaniu e-mailem na adres: [email protected], a natychmiast aktywujemy konto.
Chcę przedłużyć abonament. Czy mogę to zrobić, zanim upłynie obecny?
Możesz w każdej chwili przedłużyć abonament. Kolejny okres będzie liczony od dnia, w którym upływa Twój obecny abonament.
Sprawdź aktualne Usługi i cennik