Po rejestracji nie mogę się zalogować. Co zrobić?
Po rejestracji w Serwisie MyDwoje.pl Użytkownik otrzymuje od nas e-mail z potwierdzeniem rejestracji. Sprawdź, czy otrzymałeś ten e-mail? Jeśli nie otrzymałeś mail'a z linkiem, prosimy o sprawdzenie wiadomości, które trafiły do folderu SPAM. Jeżeli go tam nie ma i upłynęło 50 minut od Rejestracji, prosimy, napisz do nas wiadomość w tej sprawie na adres [email protected] Aby zalogować się w Serwisie, należy kliknąć na link znajdujący się w mail'u od MyDwoje.pl. Potwierdza on rejestrację. Następnie używając nazwy Użytkownika, którą także otrzymałeś w mailu (np. M678KZ90) i hasła - indywidualnie ustalonego przy rejestracji - można się zalogować.
Mam problem z logowaniem. Otrzymuję informację, nieprawidłowe dane. Co robić?
Nie pamiętam hasła. Co zrobić?
Nie chcę, aby mój login pojawiał się na stronie głównej w okienku logowania. Jak to ustawić?
Mój login składa się z ciągu liter i cyfr. Czy mogę go zmienić?