Pomoc - FAQ - Oferty i Poczta
Pomoc- FAQ - Oferty i Poczta.
Zarejestrowałem się, wypełniłem Test i Wizytówkę, ale wciąż nie mam dostępu do ofert. Kiedy je otrzymam?
Po
wypełnieniu Wizytówki i zaakceptowaniu jej przez Administratora otrzymasz
Wynik Kojarzenia najpóźniej w ciągu godziny. Sprawdź, czy Twoja Wizytówka została zaakceptowana przez Administratora. W razie problemów popraw Wizytówkę. Sprawdź, czy już widzisz Oferty w głównym menu.
Objaśnienie ikon z serwisu, legenda
 Co oznaczają ikonki znajdujące się przy każdej ofercie?
Każda ikona znajdująca się przy ofertach jest opisana etykietą widoczną natychmiast, po najechaniu kursorem lub po kliknięciu:
- Użytkownik jest w obecnej chwili zalogowany w Serwisie MyDwoje
- oznacza, że dana osoba spełniła warunki i został jej przyznany Certyfikat MyDwoje.pl
- klikając na nią dodajesz danego Użytkownika do swoich Ulubionych, jego profil odnajdziesz szybko w zakładce o tej nazwie, jeśli ktoś doda Twój profil do ulubionych zobaczysz przy jego ofercie 

- wyślij flirt - oznacza, że możesz flirtować z Użytkownikiem korzystając z Flirtu Towarzyskiego. Aby wysłać "flirt" musisz kliknąć w tę ikonkę, a następnie kliknąć w jedno zdanie wybrane z kilku dostępnych kart.

- klikając na nią usuwasz konkretny profil z listy kojarzenia

- jeśli masz aktywny abonament, klikając na nią zostaniesz przeniesiony do zakładki Poczta, gdzie będziesz mógł napisać wiadomość zapraszającą do kontaktu

- Użytkownik otrzymał wiadomość od Ciebie, ale jeszcze nie zdążył jej przeczytać

- Użytkownik już przeczytał Twoją wiadomość

-
Wynik Testu dla partnerów - Zgodność Osobowości wyrażona w formie procentowej - na podstawie Testu
Ikony z pozycji "Co Was łączy" informują, jakie o tym, co jest wspólne dla Ciebie i konkretnego Użytkownika. Szczegóły poznasz klikając na każdą z nich.

-
Wzajemna zgodność kryteriów partnerów, liczba w środku serca informuje dodatkowo o zgodności wg wspólnych kryteriów

- łączące Was zainteresowania i dziedziny sportu

- łączące Was wartości na podstawie wyborów dokonanych w
Teście Doboru Partnerskiego
Najlepsze dopasowanie
 
W Galerii Twarzy MyDwoje.pl widzę osoby z wysokim dopasowaniem np 90% PD. Mimo to nie ma ich na mojej liście ofert. Dlaczego?
W najlepszym dopasowaniu uwzględniamy także prawdopodobne oczekiwania
Użytkownika wobec partnera w zakresie poza charakterologicznym np.
wykształcenie lub wiek. Przewidujemy je w oparciu o dane statystyczne
Użytkowników Serwisu MyDwoje.pl. W najlepszym dopasowaniu nie
wyświetlają się więc wszystkie oferty z wynikiem powyżej 70% PD, lecz
tylko te z nich, które prawdopodobnie Cię zainteresują. Jeżeli chcesz
znaleźć wśród swoich ofert dokładnie tę osobę, którą widzisz w Galerii
Twarzy MyDwoje.pl, możesz indywidualnie odszukać ją w bazie, ustawiając stosowne
kryteria. W tym wypadku, powinieneś usunąć własne kryteria i wpisać
takie, aby pasowały do tej osoby, a na pewno odnajdziesz ją na nowej
liście "Wynik wyszukiwania".
Jak znaleźć właściwe
 
Szukam partnera np. z okolic Opola. Jak go znaleźć?
Aby otrzymywać od nas oferty z regionu, który szczególnie Cię interesuje, należy określić kryteria wyszukiwania w zakładce
Kryteria wyszukiwania.
Ponadto nad listą ofert jest filtr wg miasta. Wpisz swoje miasto i
kliknij filtruj, a otrzymasz oferty osób mieszkających niedaleko Ciebie.
Jak znaleźć nowe oferty
 W jaki sposób się dowiem, że pojawiły się nowe oferty?
MyDwoje.pl wysyła do swoich Użytkowników powiadomienia o nowych ofertach spełniających Twoje kryteria wyszukiwania oraz nowych ofertach polecanych przez MyDwoje. Nowe oferty można znaleźć w zakładce Oferty ("Z wyszukiwania" oraz "Polecane") sortując je "wg daty kojarzenia".
Otrzymałem listę ofert, ale nie wszystkie zgadzają się z moimi ustalonymi kryteriami. Jak to rozumieć?
Lista osób, które Ci rekomendujemy, została przez nas podzielona na kategorie.
Wszystkie
listy ofert zawierają tylko aktywne profile (najstarsze logowanie 30
dni temu). Może się więc zdarzyć, że nie widzisz kogoś, kogo wcześniej
widziałeś na tych listach. Osoba ta zapewne nie logowała się w ciągu
ostatniego miesiąca i uznaliśmy jego ofertę za nieaktywną i nie
prezentujemy Ci jej więcej. Jeżeli ta osoba się znów zaloguje,
automatycznie dołączy do Twoich list ofert.
Ulubione
- widzisz tu wyłącznie osoby, które sam dodałeś do tej listy. To Twoja
osobista lista, dzięki której masz swoje ulubione profile w jednym
miejscu. Dla Twojej wygody i przejrzystości możesz z każdej z
pozostałych list dodać osobę, która Cię interesuje do listy Moje
ulubione profile, aby jej ponownie nie szukać na innych listach. Nową
osobę dodasz do Twojej osobistej listy klikając przy jej profilu na
symbol serca z plusem.
Uwaga, czy osoba, którą dodasz do Twojej listy ulubionych będzie o tym poinformowana zależy od Ciebie! Ustalasz to w
Preferencjach konta.
Wynik wyszukiwania - widzisz
tu profile osób spełniających wszystkie Twoje kryteria. Uwaga, mogą
mieć mniej niż 70% Punktów Dopasowania z Tobą. Jeżeli ustaliłeś bardzo
surowe kryteria, możesz mieć tu mało wyników. Jeżeli tych wyników jest
mniej niż 15 widzisz także profile osób spełniających
część Twoich kryteriów. Są to oferty z całej bazy, które lekko tylko
odbiegają od Twoich kryteriów, np. osoby z sąsiedniego województwa, niż
podałeś lub do 5 lat starsze lub młodsze niż podałeś albo z
wykształceniem o jeden poziom wyższym lub niższym, albo o sylwetce np.
normalnej zamiast szczupłej. Dobór osób na tej liście nie jest też
podporządkowany liczbie Punktów Dopasowania. Wyniki Zgodności mogą być
więc tu dość niskie
Polecane - zawiera
profile osób, których wynik Zgodności Osobowości z Tobą jest wyższy niż
70%. Uwzględniamy tu także Twoje kryteria wyszukiwania oraz czy
spełniasz kryteria osób, których sam szukasz. Pojawiają się na tej
liście więc osoby, z którymi masz dużą zgodność wzajemnych kryteriów.
Dodatkowo prezentujemy tu osoby z Twojej okolicy. Oferty są posortowane w
miarę rosnącej odległości od Twojego miejsca zamieszkania, czyli dla
Ciebie najciekawsze na początku.
Odwiedziny -
zawiera profile osób, które ostatnio oglądały Twój profil i logowały się
w ciągu ostatnich 30 dni. Maksymalna liczba prezentowanych tu profilów
to 100. Odwiedziny są rejestrowane, gdy dana osoba kliknie na Twój Numer
Użytkownika, aby obejrzeć Twoją Wizytówkę lub Kilka słów o sobie,
Zdjęcia lub Zgodność Osobowości i Kryteriów. Jeżeli Użytkownik wyłączył
opcję śledzenia jego odwiedzin, wtedy nie pojawi się na Twojej liście. Aby wyłączyć opcję śledzenia dla siebie lub zmienić Ustawienia.
Kto mnie lubi -
widzisz tu osoby, które dodały Cię do swojej listy Ulubione i logowały
się w ciągu ostatnich 30 dni. Nie jest to opcja obowiązkowa. Jeżeli ktoś
nie chce pokazywać, że dodał Cię do ulubionych jest to możliwe, jeżeli
tak ustawił preferencje kont.
Oglądane - zawiera profile osób, które Ty ostatnio oglądałeś /-aś.
Poszukuję tylko ofert z zagranicy
Dla osób szukających Polki/ Polaka:
Prosimy o zaznaczenie w kryteriach wyszukiwania krajów, gdzie może mieszkać Twój przyszły partner. Uwaga, tych ofert jest znacznie mniej niż ofert z Polski. Prosimy więc o liberalne traktowanie pozostałych kryteriów, aby oferty z zagranicy się pojawiły.
Możesz także skorzystać z wyszukiwarki na stronie głównej
Biuro matrymonialne zaznaczając region: zagranica i odpowiednio: płeć i przedział
wiekowy np:
Dla kobiet szukających obcokrajowca:
Jeśli chętnie poznasz Niemca, Austriaka lub Szwajcara zachęcamy do przeglądania
zagraniczne oferty panów naszego siostrzanego portalu PolishHarmony.de i
wypełnienia dodatkowej
Wizytówki po niemiecku lub angielsku.Otrzymasz wtedy oferty obcokrajowców poszukujących
partnerki Polki. Abonament w MyDwoje.pl umożliwia oglądanie profilów i komunikację także z panami z PolishHarmony.
Co oznaczają hasła "ostatnie logowanie", "data kojarzenia" i "data odwiedzin" na liście ofert?
"Ostatnie
logowanie" to dzień, w którym dany Użytkownik ostatnio zaglądał
do Serwisu. "Data kojarzenia" to dzień, w którym pojawił się na Twojej
liście ofert, najczęściej jest to dzień, gdy otrzymałeś po raz pierwszy
Twój Wynik Kojarzenia lub późniejszy dzień, gdy Użytkownik zarejestrował
się w naszym Serwisie później niż Ty sam. Inaczej można powiedzieć data
kojarzenia to "data oferty". "Data odwiedzin" to data, kiedy po raz ostatni ktoś odwiedzał Twój profil, jeśli nie był nim zainteresowany, zobaczysz tam wpis: brak.
Jaka jest moja data kojarzenia? Jest ona zmienna, czy stała?
Po
wykonaniu Testu obliczany jest Twój wynik kojarzenia z tymi
Użytkownikami, których oferty są w danym dniu aktywne (tzn. logowali się
oni w ciągu ostatniego miesiąca, co nie znaczy, że zalogowali się w
danym dniu). Oferty te pojawiają się wzajemnie u Użytkowników w
proponowanej przez nas parze. W związku z tym każda para, jaką
kojarzymy, ma indywidualną datę kojarzenia. Dla wielu ofert jest to
dzień wypełnienia przez Ciebie Testu Doboru Partnerskiego, dla innych
znów dzień rejestracji osób, które dołączyły do Serwisu później niż Ty -
data ta jest równa z ich wypełnieniem Testu i Wizytówki.
Dlaczego osoba, która odwiedziła mój Profil ma datę ostatniego logowania wcześniejszą niż datę odwiedzin, jak to możliwe?
Dana
osoba mogła nie wylogować się z Serwisu przez kilka ostatnich dni
dlatego jej data ostatniego logowania jest wcześniejsza niż data
odwiedzin.
W jaki sposób mogę zarządzać i porządkować wybrane profile widoczne na liście ofert?
Oferty, które szczególnie Cię interesują, możesz dodać do "ulubionych" używając symbolu serca z plusem.
Dlaczego nikt nie odwiedza mojego profilu?
Przyczyn
tego stanu rzeczy może być wiele: na przykład Użytkownicy, którzy
odwiedzają Twój Profil mają zaznaczoną opcję "nie pokazuj moich
odwiedzin" w zakładce Preferencje, wtedy nie widzisz, że ktoś
odwiedził Twój Profil. Drugi powód może być taki, że nie posiadasz przy
profilu zdjęć. Takie profile są rzadziej odwiedzane. Trzeci możliwy
powód to taki, że Użytkownicy, którzy oglądają Twoją ofertę na liście
ofert, nie posiadają abonamentu i nie mogą obejrzeć szczegółów Twojej
Wizytówki - nie widzisz wtedy ich aktywności i zainteresowania. Polecamy
Ci więc załadowanie do Profilu zdjęć, być może nawet otworzenia ich dla
wszystkich Użytkowników, wykupienie abonamentu i aktywne zapraszanie do
kontaktu oraz odebranie Certyfikatu, aby pokazać swoim przykładem, że
bardzo poważnie i uczciwie poszukujesz partnera. Jednym słowem, więcej
własnej inicjatywy, a na pewno zauważysz większe zainteresowanie Twoją
osobą!
Czy samo dodanie lub usunięcie czyjegoś profilu z ulubionych spowoduje, że znajdę się na liście odwiedzających ten profil?
TAK.
Samo dodanie lub usunięcie czyjegoś profilu do ulubionych, bez
odwiedzania tego profilu, powoduje pojawienie się na liście osób
odwiedzających ten profil, chyba, że zaznaczyłeś opcję "brak śledzenia
odwiedzin" w zakładce Ustawienia/Preferencje konta
Dlaczego nie ma ofert osób w mojej grupie wiekowej?
Być
może oferty niektórych kandydatów z danej grupy wiekowej nie są
widoczne ze względu na ustawione przez Ciebie zbyt wąskie kryteria
wyszukiwania? Przemyśl je raz jeszcze i jeśli to możliwe, rozszerz.
Zmień kryteria wyszukiwania po zalogowaniu.
Chciałabym otrzymać oferty panów, z którymi mam dopasowanie np. 50% lub mniej. Różnice też są cenne w związku. Jak to zrobić?
Można
znaleźć takie oferty, wyszukując je według własnych kryteriów w
wyszukiwarce. Zaznaczamy jednak, iż dopasowanie 50% nie musi oznaczać,
że występują między Państwem większe różnice. Nasze dopasowanie
procentowe przewiduje różnice, które są dla związku korzystne, np. gdy
jeden z partnerów jest osobowością dominującą, dobrze, gdy druga osoba w
tej kwestii mocno się różni i jest bardziej ulega. Zaś dopasowanie 50%
oznacza, że całość dopasowania osobowości jest słaba. Oczywiście, nie
oznacza to, że nie można napisać do takiej osoby.
Brak punków dopasowania?
 
Gdy wchodzę do niektórych Wizytówek Użytkowników przez wyszukiwarkę na Stronie Głównej nie widzę % PD ze mną? Dlaczego?
Wyszukiwarka
na pierwszej stronie Serwisu obejmuje także oferty starsze niż 1
miesiąc, t.zn. należące do osób, które ostatnio logowały się ponad miesiąc
temu. Aby uzyskać wynik % PD w Teście Doboru Partnerskiego z określonym
Użytkownikiem, musiałyby on logować się w Serwisie w ciągu ostatnich
30 dni. Zachęcamy, po zalogowaniu, do korzystania z zakładki "Moje
oferty" - nie z wyszukiwarki na stronie głównej.
Jakie oferty znajdują się w zakładce "Kontakty usunięte"?
W zakładce tej znajdują się kontakty, które zostały usunięte przez Ciebie z Twojej listy.
Usunięcie z listy kojarzenia
 
Jakie są skutki usunięcia jakiegoś profilu?
Po wybraniu opcji "usuń profil" usuwana oferta trafia do zakładki "Usunięte Profile"
i nie jest wyświetlana na żadnej ze stron w zakładce Oferty (Wynik wyszukiwania,
Polecane, Ulubione, Odwiedziny, Oglądane). Właściciel usuwanego profilu
nie jest informowany o tym fakcie. W każdej chwili usunięty profil można
przywrócić poprzez wybranie opcji "przywróć profil" w zakładce Profile usunięte.
Co oznacza ikonka kosza pojawiająca się przy każdym profilu na liście ofert?
Kliknięcie w ikonkę kosza umożliwi Ci usunięcie
danego profilu z Twojej listy ofert. Dzięki temu już więcej nie
zobaczysz profilu danego Użytkownika. Jeśli jednak zmienisz zdanie, w
każdej chwili możesz profil przywrócić. Zrobisz to w zakładce Oferty/Usunięte profile.
Pamiętaj, że usunięcie danego profilu z Twojej listy
nie oznacza automatycznego zniknięcia Twojej oferty z listy tego
Użytkownika. Są to Twoje ustawienia indywidualne i tylko Ty będziesz o
nich wiedział.
Jednocześnie zaznaczamy, że usunięcie profilu z listy
nie jest równoznaczne z zablokowaniem możliwości korespondencji z danym
Użytkownikiem. Wspólną korespondencję będziecie mogli bez problemów
kontynuować, o ile kontakt został nawiązany przed Twoim usunięciem
Użytkownika z listy ofert.
Dlaczego nie mogę otworzyć ofert, które dostaję w subskrypcji?
Oferty,
które przysyłamy w codziennej subskrypcji nie są zaproszeniami do
kontaktu. Są to oferty osób, które dołączyły do naszego Serwisu i
spełniają Twoje indywidualne kryteria wyszukiwania lub mają wysoki %
Punktów Dopasowania z Tobą i znajdziesz je na liście w zakładce Moje oferty. Zaproszenia otrzymujesz, jako wiadomości. Na
zaproszenie do kontaktu można odpowiedzieć bez konieczności wnoszenia
opłaty. W momencie, kiedy otrzymasz propozycję kontaktu, możesz ją
zaakceptować w Serwisie, wysyłając odpowiedź automatyczną lub napisać
list. Jeżeli nie masz ochoty na nawiązanie kontaktu, możesz odrzucić
propozycję, żegnając się z daną osobą za pomocą przycisku "brak
zainteresowania". Otrzymując zaproszenie do kontaktu od osoby,
która ma aktywny abonament, możesz oczywiście obejrzeć także bezpłatnie
szczegóły Wizytówki danej osoby.
Na liście ofert widzę, że niektóre profile są w ramce. Co to oznacza?
Wyróżnienie profilu w ramce powoduje, że łatwiej go zauważyć na liście ofert. Jeżeli chcesz, by Twoja oferta w MyDwoje.pl była bardziej widoczna, możesz wykupić ramkę do profilu. Wyróżnienie profilu w ramce możesz także otrzymać od MyDwoje.pl w prezencie - szczegóły
tutaj.
Powiadomienia o Czacie i Flircie
 Jak działają powiadomienia o Czacie i Flircie?
Jeśli posiadasz abonament w MyDwoje.pl możesz być powiadamiany o otrzymaniu nowych kart FLIRTU i wiadomościach oczekujących na Czacie. Swoje preferencje możesz określić w Ustawienia/
Powiadomienia e-mail
Poczta - propozycja kontaktu
 
Dlaczego nikt nie proponuje mi kontaktu?
Jeżeli
jesteś abonamentowym Użytkownikiem, spróbuj sam zaprosić do kontaktu
osoby, których profil przypadł Ci do gustu. Na pewno będą Ci wdzięczne
za tę propozycję kontaktu. Szczególnie, gdy ktoś nie widzi Cię w swoich
wynikach, może przeoczyć Twój profil. Uatrakcyjnij także swój profil i
załącz ciekawe zdjęcia - możesz teraz także otworzyć je dla wszystkich
zarejestrowanych Użytkowników. Zachęcamy też, abyś rozszerzył swoje
kryteria wyszukiwania. Im więcej kandydatów/ kandydatek i wysłanych
zaproszeń, tym większa szansa na nawiązanie miłej znajomości. Chcesz
wiedzieć, jak uatrakcyjnić profil? Przeczytaj w naszym poradniku:
Ciekawy profil randkowy i
Zdjęcia - zasady i ochrona wizerunku.
Poczta - przypomnienie o braku odpowiedzi
 
Dlaczego dostałem przypomnienie o braku odpowiedzi na wiadomość
Przypomnienie o braku odpowiedzi na listy wysyłane jest do Użytkownika, który nie
odpowiedział na wiadomość wysłaną do niego przez okres od 48h do 14dni. Wiadomość ta musi być pełnoprawna, czyli nie może być szkicem, ani znajdować się w koszu adresata, Użytkownik musi mieć status potwierdzony i powinien wyrazić zgodę na otrzymywanie takich
wiadomości. W MyDwoje bardzo dbamy o zadowolenie Użytkowników, dlatego bardzo zależy nam, by żadna wiadomość nie pozostała bez odpowiedzi. Wysyłając odmową standardową odpisujesz na list w swojej skrzynce na MyDwoje. Możesz oczywiście odpowiedzieć indywidualnie otwierając wiadomość i odpowiadając na list.
W Serwisie publikowane jest także przypomnienie, gdy masz ponad 5 zaproszeń do kontaktu, na które nie zareagowałeś.
Dotyczy to zaproszeń, które czekają co najmniej 5 pełnych dni na odpowiedź.
Poczta - jak odpowiedzieć?
 
Jak odpisać na propozycję kontaktu?
Jeśli
chcesz odpowiedzieć na propozycję kontaktu, kliknij na link „otrzymałeś
propozycje kontaktu”, który przeniesie Cię do skrzynki
kontaktowej. Stamtąd możesz napisać list klikając guzik „odpisz” lub
wysłać automatyczną odpowiedź „chętnie cię poznam”. Osoby, które nie
opłaciły abonamentu, mogą prowadzić korespondencję pod warunkiem, że
posiadają wyjątkowo atrakcyjny profil i zostaną zaproszone do
korespondencji przez abonamentowego Użytkownika. Osoba zaproszona może
korespondować, oglądać pełną Wizytówkę i Zgodność Osobowości i Zgodność
Kryteriów z osobą, która ją do kontaktu zaprosiła. Osoby korespondujące
mogą także odsłonić dla siebie wzajemnie swoje zdjęcia.
Skąd wiem, że moja wiadomość została przeczytana?
Wejdź
w skrzynkę kontaktową z danym Użytkownikiem. Zobaczysz tam zamkniętą lub otwartą kopertkę obok Twojej
wiadomości lub propozycji kontaktu. Otwarta znaczy, że osoba, z którą
korespondujesz, przeczytała Twoją wiadomość. Tę samą informację
otrzymasz także w subskrypcji na e-mail najwcześniej jeden dzień po
wysłaniu wiadomości w tekście np.: Użytkownik Marcin przeczytał Twoją
wiadomość.
Poniżej możesz zapoznać się z oznaczeniami wiadomości w Poczcie MyDwoje.pl:

- wiadomość przeczytana bez odpowiedzi

- wiadomość przeczytana, wiadomość wysłana

- wiadomość nieprzeczytana
Poczta - adres e-mail
 
Czy do korespondencji przez MyDwoje.pl używam mojego adresu e-mail?
Nie.
Nikt oprócz biura Serwisu nie zna Twojego adresu e-mail. Z innymi
Użytkownikami portalu możesz korespondować tylko anonimowo, bez
konieczności podawania swego adresu e-mail, wykorzystując wewnętrzną
anonimową Pocztę i Czat MyDwoje.pl. Twój osobisty adres e-mail służy
jedynie do korespondencji z Serwisem. Na własną odpowiedzialność możesz
podać jednak innym Użytkownikom swoje osobiste dane teleadresowe.
Poczta - imię dla Użytkownika
 
Jak nadać imię wybranemu Użytkownikowi?
Aby
nadać Użytkownikowi imię, należy wejść w zakładkę Moje oferty. W Wizytówce danego
Użytkownika należy kliknąć na opcję "Nadaj Użytkownikowi imię od
siebie". Imię wpisuje się w otwarte okno; należy
pamiętać, by zatwierdzić je przyciskiem OK.
Poczta - sesja pod kontrolą
 
Pisałem list i nagle, gdy chciałem go wysłać, zostałem przekierowany do okna logowania, a list utraciłem. O co chodzi?
Ze względów bezpieczeństwa sesja w Serwisie MyDwoje trwa godzinę. Gdy Użytkownik jest zalogowany,
lecz nie porusza się po Serwisie, a np. pisze list w jednym oknie, sesja
skończy się i Użytkownik może stracić niezapisany list.
Wprowadziliśmy kontrolę bezczynności sesji, czyli
powiadomienie, gdy do wygaśnięcia sesji zostało tylko 5 minut. Dzięki temu, mamy nadzieję, że nie
zginie już żaden list! W ten sposób MyDwoje jest bezpieczne dla Was i
wygodne!
Poczta - brak możliwości korespondencji
 
Otrzymałam komunikat, że "Status komunikacji z tym użytkownikiem nie pozwala na prowadzenie korespondencji"
Najprawdopodobniej już wcześniej Użytkownik otrzymał
od Ciebie jedną wiadomość i system zablokował możliwość wysłania
kolejnej, gdyż Użytkownik nie wyraził chęci na korespondencję.
Poczta - urwany kontakt
 
Nie mam abonamentu. Ktoś zaproponował mi kontakt i
już ze sobą pisaliśmy, ale nagle kontakt się urwał. Dostaję informację o
braku abonamentu. Co się stało?
Kontakt
zaproponowała Ci osoba, która posiadała wykupiony abonament. Wasz kontakt zostaje zablokowany jeżeli osobie zapraszającej upłynął czas trwania abonamentu lub wymieniliście trzy kolejne wiadomości. Wysyłanie kolejnych wiadomości jest możliwe w opcji abonamentowej. Utrzymaj ten kontakt jako użytkownik z abonamentem.
Poczta - zablokowanie Użytkownika
 
Chcę zakończyć korespondencję z danym Użytkownikiem. Nie dogadaliśmy się i nie chcę, by mógł do mnie pisać! Jak to zrobić?
Użytkownika, z którym nie chcemy już więcej korespondować możemy zablokować, korzystając z opcji w zakładce
Poczta, obok jego wiadomości "Wyślij blokadę". Otrzyma on wiadomość o Twojej decyzji i nie będzie mógł więcej do Ciebie napisać.
Poczta - odblokowanie Użytkownika
 Jak odblokować Użytkownika, którego wcześniej zablokowałam?
Aby odblokować Użytkownika, który wcześniej został
przez nas zablokowany, wystarczy do niego wysłać wiadomość. Samo
wysłanie wiadomości powoduje odblokowanie Użytkownika.
Poczta - zawieszenie konta
 
Jeżeli zawieszę konto, czy wysłane przeze mnie wiadomości zostaną odczytane przez adresatów?
Wysłane
przez Ciebie wiadomości nie znikną, będziesz mógł kontynuować
korespondencję z tymi osobami, ale Twój profil nie będzie już figurował w
Wyniku Kojarzenia innych osób, więc nie będziesz otrzymywać nowych
propozycji kontaktu.
Poczta - przekazywanie wiadomości
 
Kiedy osoba mająca zawieszone konto otrzyma moje wiadomości?
Osoba ta otrzyma wiadomości natychmiast po ich wysłaniu. Nic się w tej kwestii nie zmienia.
Poczta - ponowna aktywacja
 
Jeżeli zawieszę konto, jaki zestaw ofert otrzymam po jego ponownej aktywacji?
Po
ponownej aktywacji profilu, otrzymasz oferty aktualne na dzień
aktywacji, czyli oferty osób, które logowały się w ciągu ostatnich 30
dni i mają pozytywnie zweryfikowaną Wizytówkę. Może się okazać, że nie
zobaczysz na liście niektórych ofert, które widziałeś wcześniej.
Poczta - oflagowanie wiadomości
 Co oznacza flaga i jak ją stosować?
Symbolem flagi Użytkownicy mogą zaznaczać ważne dla siebie wiadomości, na które na przykład chcą odpisać w późniejszym terminie. Łatwo je znaleźć w zakładce Poczta > Moja Poczta > Historia rozmowy - klikając w napis "Pokaż ostatnio oflagowane".
Czat - Użytkownicy online
 
Nie widzę na Czacie wszystkich Użytkowników, którzy akurat są online. Dlaczego?
Rozmowy
poprzez Czat MyDwoje.pl możesz prowadzić z tymi Użytkownikami, z
którymi prowadzisz korespondencję e-mailową przez Pocztę MyDwoje.pl,
czyli tylko z osobami, które odpowiedziały pozytywnie na Twoje
zaproszenie, bądź z którymi zgodziłeś się korespondować. Wtedy widzisz
tych Użytkowników w swoim oknie Czatu. Jeśli są dostępni na Czacie
powinieneś przy ich Nazwie Użytkownika zobaczyć "zielone jabłko". Gdy
kolor jabłka jest szary Użytkownik w danej chwili nie jest dostępny na
Czacie. Możesz go zaprosić do rozmowy wysyłając e-maila z informacją, że
chciałbyś porozmawiać i prosisz, by uruchomił Czat, wchodząc na stronę
komunikatora, abyście mogli rozmawiać na żywo.
Mój Czat jest nieaktywny. Co zrobić, by rozmawiać?
Najpierw
sprawdź wersję Flash na swoim komputerze. Aby widzieć poprawnie
funkcje Czatu musisz mieć zainstalowany Flash Player w wersji min.
9,0,28,0. Czat MyDwoje.pl znajduje się na oddzielnym serwerze, więc po
zalogowaniu się do MyDwoje.pl powinieneś otworzyć także oddzielnie
stronę Czatu, aby się w czacie "zalogować". Wtedy Twój status zmieni się
na online podobnie jak w MyDwoje.pl. Najlepiej zrób to otwierając Czat w
nowym oknie przeglądarki.