Polskie firmy nie przejmują się potrzebami singli. "Na rynku przeważają pseudoprodukty"
Są coraz liczniejszą i zamożną grupą.
Zdawałoby się - idealny cel dla polskich przedsiębiorstw. Te jednak
wciąż ignorują potrzeby singli, traktując ich jak obywateli gorszej
kategorii.
INNPoland.pl zastanawia się czy „niesparowani” muszą zadowolić się pojedynczymi sukcesami
Według danych GUS w Polsce żyje około 7 mln singli, z czego 500 tys. w
samej Warszawie. Ich średnie wynagrodzenie to 4,4 tys. złotych.
Zdawałoby się więc, że dla polskich przedsiębiorstw
ta grupa społeczna powinna stanowić łakomy kąsek. Tym bardziej, że o
rosnącej grupie samotnych konsumentów zaczęło się mówić jakieś 10 lat
temu – rynek miał więc czas, by dojrzeć do zmian. Te postępują jednak w ślimaczym tempie. W sklepach wciąż dominują tzw.
„Family Pack”. Według wyliczeń przeprowadzonych przez mfind.pl single,
by tani jeździć samochodem najlepiej...znaleźć sobie współmałżonka.
Polisy OC/AC dla tej grupy są bowiem droższe średnio o 483 zł.
Single nie dopominają się o część usług
– Single nie dopominają się o część usług – tłumaczy Katarzyna Bieber z serwisu MyDwoje.pl.
Ekspertka zauważa, że z badań przeprowadzonych przez jej portal wynika,
że tylko 17 proc. z nich ma zamiar wyjechać na wakacje samemu. Wynika
to z tego, że niezbyt komfortowo czujemy się w roli singli – aż 40 proc.
ma silną potrzebę posiadania partnera i do tego dąży (ponad 50 proc.
singli deklaruje znalezienie partnera jako swój główny noworoczny cel).
Tylko 20 proc. singli twierdzi, że czuje się szczęśliwa, gdyż uważa się
za kogoś wartościowego, lubi spędzać samotnie czas, pełną piersią
korzysta z wolności i wychodzi do ludzi. – To właśnie potencjalni
klienci sektora rozrywkowego, nie kojarzonego stricte z szukaniem
partnera – opowiada.
Nasza strona używa plików cookie w celu
personalizowania treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów
społecznościowych i analizy ruchu na naszej stronie. Udostępniamy
również informacje o korzystaniu z naszej strony internetowej naszym
zaufanym partnerom. Dzięki cookies możemy dopasować wyświetlaną treść do Twoich preferencji.
Zaakceptuj wszystkie stosowane przez nas pliki cookie lub dokonaj własnych ustawień i zmieniając zakres swojej zgody w ustawienia zaawansowane. Czytaj więcej o ciasteczkach w Polityce prywatności. Jeżeli korzystasz ze strony, wyrażasz zgodę na
stosowanie przez nas plików cookie.